Державне агентство
автомобільних доріг України

Новини

  • 20.04.2017

    Увага!Заборона руху!

    У зв`язку з погіршенням погодних умов (сильний вітер, поривчасті вітри 15-20 м/с, хуртовини та пониження температури повітря) з 19-00 год 20.04.2017р. заборонено рух для вантажних, великовагових та великогабаритних а/м на а/д  державного значення М-05 Київ-Одеса, км 308+000 – км 464+122.

  • 19.04.2017

    Увага! Зняття обмежень на автомобільних дорогах Дніпропетровської області

    Службою автомобільних доріг в Дніпропетровській області, в порядку ст. 12 Закону України "Про автомобільні дороги", у зв`язку з забезпеченням проїзду, прийнято рішення про зняття всіх обмежень в русі по автомобільним дорогам державного значення з 20.30 19.04.2017.

  • 19.04.2017
    19 квітня Славомір Новак взяв участь у засіданні Громадської ради при державному агентстві автомобільних доріг

    19 квітня Славомір Новак взяв участь у засіданні Громадської ради при державному агентстві автомобільних доріг

    19 квітня відбулося засідання  Громадської ради при Державному агентстві автомобільних доріг. У ході засідання було обговорено питання підсумків роботи дорожньої галузі у 2016 році, планів роботи Держагентства на 2017, особливостей проведення робіт із  ліквідації ямковості та деформацій дорожнього покриття, ремонтно-будівельних робіт. Окрему увагу учасники зустрічі приділили питанням фінансування галузі та планування робіт.

  • 19.04.2017

    Увага! Часткове зняття обмежень заборони руху на автомобільних дорогах

    http://new.dp.ukravtodor.gov.ua/press/news/uvaha_chastkove_zniattia_obmezhen_zaborony_rukhu__na_avtomobilnykh_dorohakh_dnipropetrovskoi_oblasti.html

  • 19.04.2017
    До уваги водіїв! Обмеження руху!

    До уваги водіїв! Обмеження руху!

  • 19.04.2017
    Про складні погодні умови 20-22 квітня

    Про складні погодні умови 20-22 квітня

    20-21 квітня в зв'язку з переміщенням чергового активного циклону очікуються складні погодні умови. 
    20 квітня в Карпатському регіоні, Одеській, Миколаївській областях, 21 квітня - у Чернівецькій, Хмельницькій, Вінницькій, Одеській, Миколаївській, Кіровоградській, Дніпропетровській, Полтавській, Харківській областях сильний мокрий сніг, налипання мокрого снігу, утворення снігового покриву, посилення вітру до 15-20 м/с. 
    20-22 квітня утримається холодна погода: вночі заморозки 0-5°, у північних, 21 квітня і у західних областях на грунті до 8°, вдень температура 1-8° тепла.
    20 квітня у високогір'ї Івано-Франківщини та східної частини Закарпаття значна лавинна небезпека (3 рівень). 
    Нагадаємо, через різке погіршення погодних умов 19.04 заборонено рух пасажирського та вантажного автотранспорту на ділянках доріг державного значення у Дніпропетровській, Запорізькій, Харківській областях. 
    Раніше керівництво Укравтодору надало розпорядження про необхідність проведення заходів із забезпечення безпечних умов руху автотранспорту автомобільними дорогами загального користування.
    Будьте уважними та обережними на дорозі!

  • 17.04.2017
    До уваги учасників дорожнього руху!

    До уваги учасників дорожнього руху!

    За повідомленням Гідрометцентру,  цього тижня територією України пройде арктичний циклон, що призведе до різкої зміни погодних умов. У північних, східних та більшості центральних областей очікується зниження температури повітря до -8°C. Також передбачаються  заморозки на поверхні ґрунту та опади у вигляді дощу та мокрого снігу при поривах вітру 15-22м/с.

  • 14.04.2017
    Славомір Новак: «Мій внутрішній кодекс, мій антикорупційний генотип не дозволяє навіть дрібні компроміси зі схемами»

    Славомір Новак: «Мій внутрішній кодекс, мій антикорупційний генотип не дозволяє навіть дрібні компроміси зі схемами»

    «Не можу бути певним, що всі керівники "Укравтодору" можуть сказати, що їхні руки нічого не крали і не мають відношення до корупції. Я не знаю, але маю такий підхід: якщо є навіть мінімальні підозри, що щось не так, відразу звільняюсь від тих, щодо яких маю підозри. 
    Мій внутрішній кодекс, мій антикорупційний генотип не дозволяє навіть дрібні компроміси з такими схемами, бо врешті-решт кожен має тільки одне обличчя й одне прізвище. Я не хочу з цим тут ризикувати, бо мої ставки є занадто високі. У зв’язку з цим я не піду на жодні компроміси з корупційними схемами...
    Зараз усі тендери відбуваються через Prozorro, бо це добра система. По-друге, ми запровадили технічні стандарти та додаткові технічні умови, умови торгів, щоб у них могли брати участь фірми зі стабільною діяльністю, технологічною стабільністю, які можуть надати довгі гарантії на якість доріг. І, по-третє, якщо я маю будь-яку тінь сумніву щодо чистоти людини – не працюю з нею. Такий у мене підхід.
    З іншого боку, мені не подобається, що базовим закидом по відношенню до кожного, без будь-яких доказів, кажуть, що ця людина корумпована. Я вже багато чув таких закидів щодо людей, які працюють у наших службах… Якщо немає доказів, не можу сказати, що хтось є корумпований, це по-перше. По-друге, я не поліція, не НАБУ. Є в Україні органи, які відповідальні за це, нехай вони цим займаються. Тому якщо в когось є якась інформація, нехай іде не до мене, а в поліцію, в НАБУ, бо вони відповідають за боротьбу з корупцією. Якщо ця система запрацює, тоді буде долатися корупція. 
    І третя порада для українців, щоб самі не картали себе за повальну корупцію, бо бачу, що корупційних закидів у політичній боротьбі є набагато більше, ніж її насправді. І мій підхід такий – краще робити, ніж говорити. Тому краще бороти корупцію, ніж говорити про боротьбу з корупцією. http://bit.ly/2pdCUL

  • 14.04.2017
    Славомір Новак про кореляцію між фінансуванням та якістю доріг

    Славомір Новак про кореляцію між фінансуванням та якістю доріг

    «Я їжджу по українських дорогах і кожного тижня особисто інспектую прогрес нашої діяльності. Тобто я бачу, яким є стан доріг, і це правда, він фатальний. Ця ситуація на дорогах склалась не вчора, чи тиждень тому, це результат постійного занедбання доріг протягом останніх 20 років, це результат хронічного недофінансування.
    Наведу лише один приклад. Тільки на утримання доріг взимку, тобто для снігоочисних машин, витрачаємо 100 мільйонів євро щороку, це приблизно 2, 8 мільярди гривень. На весь рік наш бюджет на утримання – 4 мільярди гривень. На цілий рік.
    Поляки мають 2,8 мільярди гривень на 19 тисяч кілометрів доріг, а в Україні маємо 4 мільярди на 170 тисяч кілометрів доріг. Можете порівняти невідповідність щодо коштів на утримання доріг, це по-перше.
    По-друге, не буду наводити інших цифр, але коли я був міністром інфраструктури Польщі, я був відповідальний за бюджет в 10 мільярдів євро на рік на всі підрозділи, якими керував. Але тільки на дороги виділялося 4-5 мільярдів на будівництво. Тут знову бачимо гігантський дисбаланс, оскільки протягом останніх 20-25 років Україна витрачала невеликі кошти на будівництво та утримання доріг, результат усі бачимо. 
    Тож мусимо відверто людям сказати, прямо в очі, бо я підтримую відкритий діалог, і треба сказати, ситуація ще довго не виправиться. Дуже відкрито треба про це сказати, якщо рівень фінансування буде на тому рівні, який є сьогодні… Я як керівник "Укравтодору" маю 5 мільярдів гривень на будівництво доріг, 5 мільярдів на всю мережу доріг, плюс, можливо, 2 мільярди на ямковий ремонт. Треба відверто сказати – без радикального збільшення фінансування на дороги ситуацію не виправимо. Є абсолютна кореляція між фінансуванням та якістю доріг.http://bit.ly/2pdCUL3

  • 13.04.2017
    Славомір Новак: «Інтерес МФО до нових проектів будівництва в Україні міцнішає, що свідчить про поліпшення інвестиційного клімату та підтримку реформ дорожньої галузі»

    Славомір Новак: «Інтерес МФО до нових проектів будівництва в Україні міцнішає, що свідчить про поліпшення інвестиційного клімату та підтримку реформ дорожньої галузі»

    Керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак взяв участь у Міжнародній виставці-форумі дорожньої інфраструктури «АВТОТРАСА: Дороги. Мости. Тунелі». Він зазначив, що дорожня галузь є основою розвитку економіки та висловив сподівання на підтримку міжнародних фінансових організацій в реалізації нових проектів будівництва. 
    Славомір Новак: «Ми будемо продовжувати співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями для можливості реалізації проектів нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг. Інтерес до таких проектів збульшується, що свідчить про поліпшення інвестиційного клімату в Україні та схвалення проведення реформ, зокрема у дорожній галузі».
    Перша міжнародна виставка-форум «АВТОТРАСА: Мости. Дороги. Тунелі 2017» проходить в Києві 12–14 квітня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза». Захід відбувається за офіційної підтримки Міністерства інфраструктури України, Державного агентства автомобільних доріг України, громадської організації «Дороги майбутнього», ДП «Держдор НДІ».