Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Перші результати габаритно-вагового контролю

Перші результати габаритно-вагового контролю

Понад 130 порушень перевізників виявлено за 1 місяць роботи габаритно-вагових комплексів.

За інформацією Служб автомобільних доріг в областях, відновлений з 1 липня габаритно-ваговий контроль дозволив зафіксувати на автомобільних дорогах загального користування, як державного, так і місцевого значення 134 значних порушення встановлених норм з навантаження. На водіїв великоваговиків-руйнивників накладено передбачені законодавством України адміністративні стягнення.

Найбільшу кількість недобросовісних «транспортерів» виявлено у Львівській – 34, Волинській – 23 та Кіровоградській – 20 областях.

Як повідомили САД, більшість зафіксованих випадків пов’язана з недотриманням водіями введеного на початку літа обмеження руху транспортних засобів з наднормовою вагою у спекотну пору року.

Цим щорічним обмеженням передбачено заборону руху автотранспорту загальною масою понад 24 тонн з навантаженням більше ніж 7 тонн на вісь за температури повітря +28ºС і вище.

Як вже неодноразово пояснювалося, в спекотних умовах дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, а саме понад 42ºС, внаслідок чого відбувається незворотний процес руйнування дорожнього покриття, і конструкція дорожнього одягу від впливом динамічного навантаження може різко втратити несучу здатність.

«Рухаючись розпеченим асфальтобетоном навантажені великоваговики лишають на ньому по собі слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом неймовірних розмірів вибоїни», – в черговий раз наголосив начальник Управління експлуатаційного утримання доріг і безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко.

Він підкреслив, що розуміючи проблеми перевізників у частині транспортування «швидкопсуву», дорожники ще на початку літа звернулися до перевізників з проханням змінити логістику перевезень – зменшити обсяги вантажів або забезпечити здійснення транспортувань у нічний час.

«На превеликий жаль, деякі транспортні компанії не сумлінно поставилися до наших вимог, що поміж іншим, передбачені діючим законодавством України в частині збереження мережі доріг загального користування. Впевнений, що здійснення габаритно-вагового контролю значно збільшить дисциплінованість перевізників і забезпечить дотримання ними вагових параметрів… З огляду на вкрай обмежене фінансування дорожники не мають змоги усувати збитки від кожного недобросовісного транспортера, а тому вберегти українські дороги від передчасного руйнування та попередити подальший деформаційний процес на вже уражених ділянках можна лише за рахунок дотримання встановлених правил», – підсумував О.Федоренко.

 

Прес-служба Укравтодору