Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » СТАН КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ МОСТУ ЧЕРЕЗ ПРОТОКУ ДНІСТРА БІЛЯ СЕЛА ПАЛАНКА ТА ДОРОГИ Р-70 ОДЕСА – БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ – МОНАШІ ВКРАЙ НЕЗАДОВІЛЬНИЙ

СТАН КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ МОСТУ ЧЕРЕЗ ПРОТОКУ ДНІСТРА БІЛЯ СЕЛА ПАЛАНКА ТА ДОРОГИ Р-70 ОДЕСА – БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ – МОНАШІ ВКРАЙ НЕЗАДОВІЛЬНИЙ

04 травня 2017 року керівництво Державного агентства автомобільних доріг України здійснило робочу поїздку в Одеську область в рамках якої було проінспектовано стан капітального ремонту мосту через протоку Дністра біля села Паланка та дороги Р-70 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші (М-15). Після перевірки стану робіт, будівельних майданчиків, стану дороги Р-70 та низки інших речей загальна ситуація в одеській області оцінена, як вкрай незадовільна.

У результаті поїздки керівник Укравтодору Славомір Новак доручив керівникам Служби автомобільних доріг в Одеській області завершити роботи на облаштуванні тимчасового об’їзду моста до 15.05.2017 р., а також привести до належного експлуатаційного стану автомобільну дорогу Р-70 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші - /М-15/, до 25.05.2017 р.

Роботи з капітального ремонту мосту через протоку р. Дністер біля села Паланка на міжнародній автомобільній дорозі М-15 Одеса – Рені було розпочато наприкінці 2016 року. За інформацію керівника Служби автомобільних доріг в Одеській області, озвученою в листопаді минулого року, ремонт мостового переходу передбачалося закінчити протягом 6 місяців - до початку курортного сезону. Це дозволило б уникнути ускладнення руху транспорту в південному напрямку в розпал курортного сезону та ускладненого проїзду до Південної Бессарабії.

На цей час Службі автомобільних доріг в Одеській області перераховано 19,6 млн. грн. на будівельні матеріали, необхідні для ремонту мосту, а також оплачено виконані та прийняті роботи у повному обсязі. Загалом профінансовано 31,1 млн. грн.

Незважаючи на це, на сьогодні виконано лише підготовчі роботи та незначний обсяг безпосередньо будівельних робіт: облаштування будівельного майданчика, перенесення комунікацій, влаштування тимчасового технологічного проїзду, демонтаж існуючого мосту. У проектних відмітках влаштовано 17 із 24 буронабивних паль – хоча відповідно до календарного графіка, затвердженого керівником Служби автомобільних доріг в Одеській області, роботи з влаштування буронабивних паль мали бути завершені у січні місяці, а у лютому – мали влаштовуватися крайні та проміжні опори.

Нагадаємо, раніше в квітні поточного року керівник Укравтодору Славомір Новак висловив занепокоєння та оцінив виконання будівельно-монтажних робіт на мосту через р. Дністер на 52 км автомобільної дороги М-15 Одеса – Рені незадовільним, а також наголосив на необхідності негайного вирішення даної ситуації.

Для довідки:

Міст через протоку р.Дністер на 52 км міжнародної автомобільної дороги державного значення М-15 Одеса-Рені має вкрай важливе стратегічне та соціально-економічне значення для Одеської області, оскільки є одним із двох можливих шляхів через р. Дністер та Дністровський лиман, і з’єднує південну частину Одеської області з рештою території України.

Зазначений маршрут характеризується високою інтенсивністю руху транспорту, що пов’язане з розташуванням курортних місць на півдні Одеської області, проходженням міжнародного маршруту в напрямку Молдови та Румунії.

Необхідність капітального ремонту існуючого мосту викликана його аварійним станом, невідповідністю параметрів мосту діючим нормативним документам, недостатньою пропускною спроможністю як по вантажопідйомності, так і по габариту.

Роботи виконує підрядна організація ТОВ «Містобудівельний загін № 112».