Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Темпи ліквідації ямковості набрали необхідних обертів, – Укравтодор

Темпи ліквідації ямковості набрали необхідних обертів, – Укравтодор

Темпи виконання робіт з усунення деформацій дорожнього покриття на міжнародних, національних, регіональних і територіальних дорогах наприкінці квітня нарешті набрали запланованих обертів у всіх регіонах України.

Таку заяву зробив начальник Управління експлуатаційного утримання та безпеки руху Укравтодору Олег Федоренко в ході інтерв’ю одному з центральних телеканалів.

За його словами, ефективний перерозподіл видатків, передбачених Державним бюджетом України, дозволив дорожнім підприємствам та організаціям залучити до ремонтних робіт необхідну кількість наявних сил та засобів.

«За сприятливих погодних умов по всій території України щодня працюють щонайменше 65 асфальто-бетонних заводів, близько 570 бригад ремонтників і понад 1000 одиниць різноманітної дорожньої техніки», – окреслив він хід виконання робіт.   

Особливо пришвидшили роботу дорожники Херсонщини, Чернігівщини та Миколаївщини, де протягом тижня було ліквідовано 52, 36 та 33 тисячі м2 ямковості – відповідно. Найвищі ж показники виконаних робіт від початку року в Миколаївській – 107,2 тис. м2, Чернігівській – 86,3 тис. м2 і Київській – 81,2 тис. м2 областях.

«На жаль, активність дорожників деяких областей поки що не дає змоги суттєво покращити стан дорожньої мережі в межах цих регіонів, що обумовлено надто великою кількістю деформацій», – зазначив він.

Зокрема обсяг ямковості на автомобільних дорогах державного значення Миколаївської області від початку року сягав понад 380,5 тис. м2, і навіть після 2 місяців жвавої роботи дорожників, залишок дефектів є найбільшим в країні – 273 тис. м2.

За даними останнього комісійного огляду, настільки високі показники ураження дорожньої мережі спостерігаються здебільшого в південній частині України, окрім Миколаївської, в Одеській області.

Такий незадовільний стан зумовлений значною інтенсивністю руху великовагового транспорту у напрямку портів, недотримання вимог норм і стандартів щодо вагових параметрів, а також ігнорування заборон руху у спеку.

«Деформації, що утворювалися роками не можливо усунути протягом декількох місяців, тому ми маємо набратися терпіння та продовжувати працювати, нарощуючи темпи», – зазначив він.  

 

Прес-служба Укравтодору