Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » У 2017 році Укравтодор працюватиме над проектом нової дороги до Угорщини

У 2017 році Укравтодор працюватиме над проектом нової дороги до Угорщини

Попередній проект дозволить розпочати викуп земельних ділянок під будівництво нової траси у Закарпатській області

Державне агентство автомобільних доріг України попередньо визначило напрямок нової дороги, який поєднає українську трасу М-06/Е50 Київ – Чоп та  угорську трасу М-3 Будапешт – Ньредьхаза, через новий контрольно-пропускний пункт «Дийда». Головне завдання на наступний рік – розробити підготовчий проект, який дозволить визначити складність майбутнього будівництва, земельні ділянки, через які пролягатиме дорога та які необхідно буде викупити.     

«Будівництво навіть маленького клаптику дороги – це дуже складний процес. Спочатку необхідно провести підготовчі роботи з проектування, потім викупити землю під нову трасу та розробити проектно-кошторисну документацію, якою деталізувати усі майбутні роботи та попередньо підрахувати їх вартість. Далі необхідно провести тендер та визначити підрядника. Лише після виконання усіх цих пунктів можна буде приступити до будівництва», – розповів Олександр Кава, радник Голови Держагентства.

За його словами, Укравтодор у 2017 році має повністю втілити перший етап спорудження нового автошляху – попереднє проектування. Тобто інженери-проектувальники мають провести комплексну оцінку майбутнього маршруту,   прийняти до уваги усі географічні та комунікаційні фактори, зрозуміти, де легше та дешевше за все буде прокласти дорогу. 

«Ми будемо повністю координувати усі дії з Угорською стороною, бо їм ще також необхідно спроектувати та побудувати близько 20 км своєї дороги до кордону з Україною», – зазначив Кава. 

Нагадаємо, в рамках співпраці між Урядом Угорщини та України, планується будівництво нового КПП «Дийда», під’їзних доріг до нього з обох країн та обхід м. Берегово до вже існуючого КПП «Лужанка», реконструкція пункту та автошляху до нього. Ці заходи дозволять не лише спростити транспортне сполучення між Україною та Європою, а й збільшити кількість прикордонних переїздів для великовагового транспорту. Наразі з 5 КПП у Закарпатській області, лише «Тиса» має можливість обслуговувати фури та інший великогабаритний транспорт.