Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » УКРАВТОДОР: «Суворий контроль використання коштів платників податків на ремонт доріг державного значення дає свої результати - уперше за всю історію України відсоток виконання запланованих робіт в окремих областях на кінець серпня становив 90-96%»

УКРАВТОДОР: «Суворий контроль використання коштів платників податків на ремонт доріг державного значення дає свої результати - уперше за всю історію України відсоток виконання запланованих робіт в окремих областях на кінець серпня становив 90-96%»

5 вересня 2018 р. під час засідання Кабінету Міністрів України було ухвалене рішення щодо перерозподілу коштів на ремонт автомобільних доріг, передбачених Програмою «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» та окремими бюджетними програмами. Перерозподіл здійснюється з об’єктів, де за результатами проведених тендерних процедур виникла економія коштів та тих об’єктів, які не забезпечені проектною документацією та не готові до реалізації. Ці кошти будуть перерозподілені на інші об’єкти, що потребують фінансування.

Враховуючи катастрофічний стан доріг державного значення у Миколаївській області, у 2018 році на виконання ремонтно-будівельних робіт було виділено 560,7 млн. гривень. Це друге місце в країні за обсягом фінансування з Дорожнього фонду. Порівняно з минулим роком, фінансування для області було збільшено на 60%. Враховуючи субвенцію на дороги місцевого значення, яка становить 287 млн гривень, на дороги області була виділена загальна сума 847 млн гривень.

На кошти Дорожнього фонду було заплановано здійснити капітальний ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв (300 млн. грн.), поточний середній ремонт автомобільних доріг Н-11 Дніпро – Миколаїв (200 млн. грн.) та Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – База відпочинку «Чорноморка» (50 млн. грн.). На виконання проектно-вишукувальних робіт – було спрямовано 10,7 млн. грн.

На жаль, стан виконання ремонтно-будівельних робіт у Миколаївській області на початок вересня є вкрай незадовільним – 17% від запланованого обсягу робіт. Зауважимо, що середній показник виконання робіт по країні – 68,3%, а деяких областях – 90-96%.

На одній із найскладніших доріг країни Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв капітальний ремонт так і не розпочато. Більше того – до цього часу в повному обсязі не завершено тендерні процедури та укладання договорів, однією із причин чого є оскарження в Антимонопольному комітеті України рішень тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області.

Коли в Укравтодорі затверджували плани на 2018 рік, було надано розпорядження щодо того, що за результатами півріччя буде здійснено перерозподіл видатків з тих об’єктів, на яких відсутня проектна документація, не укладені договори та не розпочаті роботи. Відповідно до цього розпорядження, кошти з дороги Н-14 мали бути перерозподілені іще в червні. Однак, розуміючи важливість цієї дороги для громадян області та всієї країни, Службі автомобільних доріг було надано додаткові можливості пришвидшити процедури та розпочати ремонт.

В Укравтодорі суворо дотримуються маршрутного принципу ремонтів доріг у межах всієї країни та виконанню стратегії 2018-2022. Саме тому не використані Службою автомобільних доріг кошти було перенаправлено на H-11 – другий найважливіший об’єкт для Миколаївської області та країни в цілому, адже ця дорога поєднує порти Миколаєва та Великої Одеси із Запоріжжям, Кривим Рогом, Дніпром та іншими промисловими центрами Сходу країни.

Суворий контроль використання коштів платників податків на ремонт доріг державного значення дає свої результати. Механізм перерозподілу коштів з тих об’єктів, де роботи затримуються, на ті проекти, де роботи виконуються вчасно, зменшує ризик невикористання коштів там, де виникли проблеми.

В результаті втілення цього підходу уперше раз за всю історію України відсоток виконання запланованих робіт в окремих областях на кінець серпня вже становив 90-96%. 
В Укравтодорі і надалі дотримуватимуться цих принципів роботи зі Службами в областях задля забезпечення результату – будівництва та ремонту якісних доріг по всій країні.