УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Державні агентства доріг, лісових ресурсів та туризму домовилися спільно зберігати ліси та розвивати туристичні маршрути

Державні агентства доріг, лісових ресурсів та туризму домовилися спільно зберігати ліси та розвивати туристичні маршрути

8 квітня 2021 року відбулася нарада ініціативної групи щодо розвитку лісових доріг за участю представників Укравтодору, Державного агентства лісових ресурсів та Державного агентства розвитку туризму.

«Минулого року у Луганській області відремонтовані дороги допомогли пожежним службам швидше потрапити до місць загоряння та протистояти стихії.

Однак, ми розуміємо, що для потреб безпеки та розвитку туризму необхідно розвивати мережу лісових доріг. Укравтодор готовий долучатися до спільних проєктів для збереження лісів та забезпечення належного автомобільного сполучення» – коментує Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.

З 2020 року Державне агентство лісових ресурсів активізувало свою діяльність щодо будівництва лісових доріг для забезпечення доступу спецтехніки у разі виникнення пожеж та розвитку туристичних маршрутів.

За словами Артема Безуглого, директора ДП ДерждорНДІ, профільний дорожній інститут готовий долучитися до розробки програми будівництва лісових доріг, будівельних норм та стандартів на них з урахуванням потреб лісового господарства, захисту довкілля та новітніх технологій.

Представники Держлісагентсва розповіли про проведення обліку та оцифрування лісових доріг на території країни. Враховуючи позитивний досвід Укравтодору щодо оцифрування доріг державного значення, було запропоновано інтегрувати ці дані для спільного планування будівництва (1) зон відпочинку, (2) маршрутів до туристичних об’єктів та (3) навігації.

Олександра Азархіна, директорка Команди підтримки реформ при Укравтодорі запропонувала опрацювати запровадження платних екостежок та веломаршрутів на основі лісових доріг з можливістю їх самоокупності.

«Ми маємо рухатися у напрямку застосування кращого світового досвіду з поліпшення мережі доріг, користуючись доступом до бази науково-обґрунтованих знань. Бюджет для дорожнього будівництва має складатися з диверсифікованих джерел наповнення і половина коштів має бути залучена через концесійні проєкти (інноваційних та гібридних рішень). Тільки це дозволить збільшити масштаби настільки, щоб реально розбудувати якісну рекреаційну інфраструктуру», — пояснив заступник керівника з євроінтеграції ДП «ДерждорНДІ» Станіслав Гвоздіков.

Спільна робота ряду центральних органів виконавчої влади для розвитку інфраструктури, туристичного потенціалу країни та збереження лісів є ще одним позитивним прикладом втілення Програми Президента «Велике будівництво».

Запис наради: https://bit.ly/3tgE9qJ