УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Голова Укравтодору Олександр Кубраков: «-1 довгобуд в українській історії: відкрили рух на мосту через Хаджибейський лиман»

Голова Укравтодору Олександр Кубраков: «-1 довгобуд в українській історії: відкрили рух на мосту через Хаджибейський лиман»

Голова Укравтодору Олександр Кубраков про відкриття руху на мості через Хаджибейський лиман:

«-1 довгобуд в українській історії: відкрили рух на мосту через Хаджибейський лиман

Для всіх, хто колись стояв у заторах на цьому мості, ця новина — гарантія того, що це більше не повториться.

Чому?

▪️ Тому що тепер, замість 2-х смуг (у період ремонтів) чи 4-х (як було побудовано у 1997), міст матиме 6 смуг — по три у напрямку Києва та Одеси. Для 1997 року 4-х смуг вистачало, але вже з початку 2000-х почалися розмови про необхідність розширення мосту. Роботи починали та кидали у 2004 та 2008. Тим часом середньодобова інтенсивність руху зросла до 35 тисяч автомобілів. Сучасний проєкт спокійно витримуватиме потік навіть у 40 і 60 тисяч автомобілів на добу.

▪️ Ми не просто усуваємо проблеми, але й працюємо на їх попередження. Вже у травні цього року почнеться монтаж майданчику Weigh-in-Motion. До завершення робіт система автоматичного стягнення штрафів з перевантажених вантажівок має нарешті запрацювати — чекаємо гарних новин з Верховної ради України.

▪️ Міст став безпечнішим як для водіїв, так і для пішоходів. Облаштовано тротуари вздовж правої та лівої сторін мосту, а також металеве бар’єрне огородження. На розподільчій смузі мосту встановлена двобічна металева бар’єрна огорожа Vario Guard, а на підходах до мосту змонтовано збірну залізобетонну огорожу типу «Нью Джерсі».

Попри те, що обіцянки про розширення мосту ми чули ще з 2000-х років, реальну підтримку для завершення цього проєкту отримали лише зараз. У рамках «Великого будівництва» ми не просто успішно завершили міст — але й змогли випередити графік на 15 місяців. Мостобудівники працювали у безперервному режимі на лівому проїзді навіть у зимові морози, аби завершити об’єкт вчасно — до травневих свят.

Водночас прошу всіх українців пам’ятати, що масштабне оновлення інфраструктури — це не привід забувати про пандемічні виклики й індивідуальну безпеку».