УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Історична подія: береги річки Дніпро у Запоріжжі з’єднано вантовим мостом

Історична подія: береги річки Дніпро у Запоріжжі з’єднано вантовим мостом

Сьогодні, 28 липня, мостобудівники встановили на тимчасові опори шосту, останню секцію прогонової будови верхової частини вантового мосту. Лівий берег Дніпра та острів Хортиця поєднав металевий каркас.

Вага фінішної секції з додатковим обладнанням сягнула 780 тонн.

Далі мостобудівники почнуть обварювати металоконструкції в єдину прогонову будову, а потім відбудеться процес опускання її на проєктні відмітки, тобто на капітальні опори мосту.

Вантовий міст з 166-метровими пілонами є найвищим в Україні. Його будівництво почали ще у 2004 році. Потім через нестачу фінансування та радше через нестачу політичної волі будівництво було заморожено, і він перетворився на пам’ятник корупції. У 2020 завдяки «Великому будівництву» зведення відновили.

Позакласові вантовий та балковий мости — найскладніші штучні споруди в ансамблі запорізьких мостів.

Мостобудівники працювали 24/7 і менш ніж за рік добудували і відкрили рух першим проїздом балкового мосту. За рік і кілька місяців — змонтували усі секції першого проїзду вантового мосту.

«2 роки тому у ці дні я вперше відвідав будівництво мостів разом із Президентом Зеленським. На той момент завдання добудувати мости у Запоріжжі для більшості українців здавалось жартом.

Зараз ми доводимо, що Україна здатна реалізовувати амбітні цілі. Роботи на найвідомішому довгобуді Незалежності відбуваються у режимі 24/7. Уже у 2021 році українці зможуть проїхати з Лівого на Правий берег Дніпра у Запоріжжі новою сучасною автомагістраллю. І ми нарешті зробимо важливий крок у подоланні проблеми із заторами у місті» – зазначив Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.

Завершити зведення Запорізького ансамблю мостів плануємо з випередженням графіку – за два роки (замість законтрактованих чотирьох). Завдання на 2021 рік – запустити рух по одному проїзду вантового мосту.

Запорізький міст складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі 2 позакласних мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Загальна довжина становить понад 9 км.