УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Понад 500 км оновлених доріг, завершений довгобуд та нове будівництво – результати реалізації програми «Велике будівництво» у Дніпропетровській області

Понад 500 км оновлених доріг, завершений довгобуд та нове будівництво – результати реалізації програми «Велике будівництво» у Дніпропетровській області

Більшість доріг на Дніпропетровщині була побудована у 70-80-х роках минулого століття. Через недофінансування галузі та неналежне експлуатаційне утримання більшість маршрутів в області перетворились у «напрямки». 

Для порівняння, за попередні 10 років в області оновлювалось щонайбільше 45 км за рік. Були роки, коли й жодного. 

Лише за перший рік дії програми «Велике будівництво» Дніпропетровщина отримала 170 км нових доріг. На цей рік плани більш амбітні – 387 км до кінця сезону. Це одна з областей, де не лише ремонтуємо, але й будуємо нові об’єкти. 

Ще один довгобуд – тепер історія

Сьогодні Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков разом із заступником Голови Укравтодору Андрієм Івком проінспектували новозбудовану ІІ чергу Північного Обходу Дніпра.

Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України:  «Одразу три міста регіону: Дніпро, Кривий Ріг і Кам’янське входять до найбільших за населенням міст України. Останні десятиліття ми часто забували цей факт — тому одна із ключових областей України, зокрема в у розрізі надходжень до бюджету і структури ВВП, постійно випадала з поля зору державних планів.Велике будівництво прямо зараз виправляє цю історичну несправедливість.

Нові дороги, аеропорт, залізничні маршрути – сотні об’єктів Великого будівництва трансформують Дніпропетровщину вже другий рік поспіль.

За 2 роки оновимо та побудуємо у понад 4 рази більше, ніж у попередні 10 років».

Через місто Дніпро проходить сім загальнонаціональних трас, і це один із обласних центрів, який не має повноцінного обходу.  Зведення кільцевої стартувало ще 2010 року. Перша черга дороги – 18 км – була введена в експлуатацію 22 грудня 2011 року. 

Будівельні роботи другої черги розпочалися у 2012 році, їх планували за 2 роки завершити, однак через брак фінансування зупинили. 

З початком масштабного відновлення інфраструктури України 2020 року Південний обхід Дніпра отримав ще один шанс на реалізацію. Друга черга – ділянка від автодороги Дніпро – Запоріжжя до Дніпра, та від межі м. Дніпра до вул. Мільмана. Завершення робіт на цих ділянках виведе транзитні транспортні потоки за межі міста. Наразі готовність об’єкту – 90%. 

«Ремонтні роботи вже на фініші. До кінця 2021 року зможемо скерувати рух транзитного транспорту та збільшити пропускну спроможність доріг, які прямують через місто – рух Південним обходом буде відкрито», – коментує заступник Голови Укравтодору Андрій Івко.

Нове будівництво 

Також будуємо новий маршрут із Дніпра до Києва: трасу Н-31. Нова магістраль стане першим  українським хайвеєм, збудованим за часів Незалежності. Протяжність у межах області – 58,1 км. Наразі вже збудовано 28,6 км сучасного автошляху. Ділянки обладнано освітленням, нанесено розмітку, встановлено навігацію, бар’єрне огородження, шумозахисні екрани, автопавільйони та тротуари.

Флагманський проєкт Укравтодору – М-30 Стрий – Ізварине 

 Дорога єдності стане швидкісним коридором між західними та східними областями України та найдовшою трасою країни: понад 1400 км, з яких 259,3 км пролягає територією Дніпропетровської області.

Наразі введено в експлуатацію 45,3 км автошляху. До кінця року фінішують роботи ще на 115,7 км.

Знакові об’єкти Дніпропетровської області

Працюємо на тих маршрутах, котрі сполучають великі міста та районні центри, де будівельну техніку не бачили десятки років. Вже сьогодні відновлено автошляхи:

  •  Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя.Торік відремонтували 23,4 км від м. Кривий Ріг до межі з Кіровоградською областю. Заплановано відремонтувати ще 138,6 км дороги Н-23 та завершити її оновлення на всій протяжності до 2022 року.
  •  Н-11 Дніпро – Миколаїв (через Кривий Ріг). Цей автошлях відремонтовано на всій протяжності (98,3 км). Протягом  2017-2019 відновили 39,8 км, у 2020 – вдвічі більше. Роботи тривали на 68,5 км дороги від м. Кривий Ріг до межі з Миколаївською областю та від Криничанського посту поліції до смт Софіївка.