Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Позиція Укравтодору щодо укрупнення ділянок дорожніх робіт

Позиція Укравтодору щодо укрупнення ділянок дорожніх робіт

Позиція Укравтодору у питанні укрупнення ділянок дорожніх робіт залишається незмінною. Це принциповий орієнтир нашої діяльності, адже великі ділянки — це гарантія термінів, якості та відповідальності за дорожні роботи.

Нагадаємо, що в останні дні в медіа з’явилась інформація з приводу низки порушень, які начебто здійснив в. о. керівника Служби автомобільних доріг Кіровоградської області. Розібрали цю ситуацію з огляду на ті дані, які маємо зараз та розповідаємо, де маніпуляції, а де потенційно можуть бути підстави для перевірки.

 

Історія з укрупненнями ділянок ремонту на Н-23 Кропивницький — Запоріжжя

Команда Укравтодору раніше часто зіткалась з проблемою дроблення ділянок дорожніх робіт на 50–500 метрів Службами автомобільних доріг. 

Це породжувало додаткові корупційні ризики, сприяло підвищенню цін дорожніх робіт та суперечило маршрутному принципу ремонтів.

Від цієї практики ми повністю відмовились у 2020 році і рекомендуємо Службам дотримуватися таких принципів.

Ситуація з дорогою Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя якраз про це. Колишній керівник Служби розділив оновлення дороги на 14 невеликих ділянок, рухаючись тут в контрпозиції до єдиної лінії Укравтодору по всій країні. Це, а також низка інших проблемних моментів, вплинула на рішення про звільнення та призначення нового очільника. Ігорь Вишневський, отримавши нову посаду, відмінив попередні процедури з роздрібненими ділянками і оголосив нові, де об’єднав ділянки у три процедури закупівлі. Також важливо, що на момент відміни тендерів ще не було визначено не тільки переможців, але і не відбулося подання пропозицій.

Наразі команда Укравтодору здійснює внутрішню перевірку щодо того, чи під час відміни і оголошення тендерів не було допущено порушень норм діючого законодавства. І гарантуємо, що якщо будуть зафіксовані порушення — ми жорстко на них відредагуємо.

«Мені здається, що у дискусіях часто забувають про те для чого взагалі існує дорожня галузь. Наша мета — якісні дороги в Україні, а не, цитую — «залучення до участі більшої кількості компаній». Це відверта гра на інтереси низки приватних компаній. І вона має наслідки.

Затримки, навіть зриви дорожніх планів — це втрата точок зростання. 

Історія з обвалом мосту на Н-23 лише зайвий раз це підтверджує. 

Держава і приватний бізнес мають об’єднуватися навколо інфраструктурних проєктів. У нас немає часу на медіа війни, адже на кону життя та безпека людей» — коментує цю ситуацію Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

 

Формування комісії і заява проти нового керівника Кіровоградської служби

Також низка ЗМІ почала маніпулювати з приводу заяви Комісії з оцінки корупційних ризиків Служби автомобільних доріг Кіровоградської області. Начебто ця комісія викрила низку корупційних дій і звернулась з цим до Президента України.

Наголосимо на тому, що у даному випадку йдеться про перевищення службових повноважень членами комісії, які почали надавати власну оцінку щодо рішення звільнити керівника Служби, а також висувати необґрунтовані звинувачення у бік нового керівника Служби. Якщо говорити простіше, то комісія має конкретний перелік повноважень, в яких точно немає норми про оцінку організаційно-розпорядчих актів Укравтодору чи Служби.

Команда Укравтодору ретельно вивчає ситуацію і за наслідками перевірки буде приймати відповідні рішення.