Державне агентство
автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » У Донецькій області цього року деякі пріоритетні коридори вперше за останні роки зазнали комплексного відновлення, наступного року більшість ремонтно-будівельних робіт буде проведено капітальним ремонтом

У Донецькій області цього року деякі пріоритетні коридори вперше за останні роки зазнали комплексного відновлення, наступного року більшість ремонтно-будівельних робіт буде проведено капітальним ремонтом

У 2018 році на Донеччині відремонтували 104,9 км автодоріг державного значення та 5 мостів. Крім того, ще 20 км доріг відновлено капітальним ремонтом (із улаштуванням нижніх шарів покриття). Тобто уперше за останні роки деякі пріоритетні траси нарешті зазнали комплексного відновлення.

Зокрема, цього року поточним ремонтом відновлено 21,2 км міжнародної траси М-03, і, враховуючи минулорічне виконання, на цей час у межах Донецької області вже відремонтовано 40 км траси, яка співпадає з найдовшим європейським коридором Е-40.

Нова проїзна частина із сучасною пластиковою розміткою (відремонтованими автопавільйонами, новими дорожніми знаками тощо) – від кордону з Харківською областю, минаючи Слов’янськ, у напрямку Бахмута (ремонт повністю виконано у межах Слов’янського району). У Бахмутському районі цього року виконувався капітальний ремонт, який продовжиться наступного року.

Також проводили ремонт важливої для області артерії Т-05-14 Добропілля – Лиман, по якій проходить основний транспортний потік воєнних та цивільних вантажів – уздовж лінії розмежування.

У 2018 році в Донецькій області відремонтували Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь між Слов'янськом і Краматорськом.

Протягом цього року в області відновлено 5 мостів. Нагадаємо, у 2016-2017 рр. на цій дорозі було відбудовано «семенівський» міст через річку Казенний Торець, підірваний бойовиками у 2014-ому році.

Пріоритетами на 2019 рік залишається один із основних маршрутів (сполученням північ-південь) в обхід тимчасово непідконтрольних земель, насамперед, а/д Т-05-14 Добропілля - Лиман (сполученням Андріївка - Сергіївка), а також транспортні коридори, які сполучають Слов’янськ з Лисичанськом та Маріуполь із Запорізькою областю. 
Так, зокрема, Державним бюджетом на 2019 рік передбачено окрему бюджетну програму Маріуполь – Запоріжжя , у межах якої планується відремонтувати ділянку дороги протяжністю 31 км.

Нагадаємо, якщо до початку АТО транспортні потоки зі значним обсягом міжнародних перевезень були зосереджені на автошляхах державного значення I та II категорій (передусім трасі Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь), то зараз рух автотранспорту в обхід непідконтрольної території здійснюється з використанням мережі місцевих доріг III та IV категорій. Саме штучний перерозподіл транспортних потоків призвів до передчасного руйнування тамтешніх автодоріг загального користування.

З огляду на стан доріг (масштабні руйнування та розподіл основних потоків на дороги III та IV категорій) переважна більшість ремонтно-будівельних робіт будується фактично з нуля, здійснюються капітальні ремонтні роботи.

Для довідки: Загалом протягом останніх років в Донецькій області: у 2016 році відремонтовано (поточним середнім ремонтом) 21 км автодоріг, у 2017 році відремонтовано (переважно удосконаленим методом поточного середнього ремонту, із застосуванням технології холодного ресайклінгу) 52,3 км автодоріг.