УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » Звинувачення мають підкріплюватися фактами та доказами – звернення команди Укравтодору до голови “Центру протидії корупції” Віталія Шабуніна

Звинувачення мають підкріплюватися фактами та доказами – звернення команди Укравтодору до голови “Центру протидії корупції” Віталія Шабуніна

Ми вже неодноразово спостерігали за тим, як через нефахову аналітику з’являються нічим необґрунтовані заяви про відкати на ринку, а також безпідставні звинувачення у корупції.

Нагадаємо, що реальних фактів корупції за майже півтора року роботи Укравтодору так ніхто і не зміг надати — окрім окремих випадків, розслідування яких досить часто відбувалось за ініціативи керівництва Укравтодору.

Наразі всі закиди у бік Укравтодору і Великого будівництва будуються виключно на припущеннях, чутках або відвертій брехні. Прикро, що пусті за аргументами звинувачення ми чуємо і від Центру протидії корупції та, зокрема, Віталія Шабуніна.

Наводимо пряму цитату: “20% – корупційна маржа, наприклад, на ремонті полтавської траси (оплаченого з Фонду протидії COVID-19)”.

Тепер розбираємо по пунктах.

▪ Щодо полтавської траси

У 2020 році Укравтодору нарешті вдалось завершити 10-річний проєкт-довгобуд на так званій “полтавській трасі” – 80-ти кілометровій ділянці дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський. Чотири смуги траси отримали нове покриття, а сама дорога розширена до першої категорії. Нагадаємо, що сам проєкт оновлення частини маршруту від Києва до Полтави реалізовано у рамках співпраці зі Світовим банком.

Усього ж минулого року дорога М-03 стала рекордсменом за кількістю оновлених кілометрів – йдеться про майже 300 км доріг у Полтавській, Харківській і Донецькій областях.

▪ Щодо корупційної маржі

Оскільки ділянка оновлювалась у рамках проєкту Світового банку, то визначення підрядника на відкритих торгах тут відбувалось за правилами міжнародної організації. Методологія закупівель МФО – це еталонна практика, адже вона орієнтована на попередження корупційних ризиків, баланс кількісних і якісних критеріїв відбору, а також на жорсткі вимоги на етапі прекваліфікації.

Закупівлі за правилами МФО – це те, до чого прагне Укравтодор на українському дорожньому ринку. Розмови про корупцію тут мають підкріплюватися реальними фактами та доказами.

▪ Щодо коштів з Covid-фонду

У офіційній доповіді щодо дій України у подоланні наслідків коронакризи Світовий банк відзначив важливість великих інфраструктурних проєктів. За час локдауну минулого року ми не припинили жодного проєкту, що стало запорукою швидшого відновлення економіки, ніж це очікувалося.

У висновку, протягом 2020 року ні разу не йшлось про те, що не вистачає коштів на конкретні антиковідні заходи.

Звертаємось до Віталія Шабуніна з вимогою або навести реальні факти корупції, і тоді ми готові зі свого боку максимально сприяти у розслідуванні подібних випадків — або вибачитися за необґрунтовані звинувачення.

#країна_змінюється